Monday, September 26, 2016

Δυο μέτρα και δυο σταθμά


Ο Τσακαλώτος υπερασπίστηκε σήμερα με σθένος την κυρία Χαρίτου, την οποία προαλοίφουν για το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων και "τυγχάνει" να είναι σύζυγος του βουλευτή Σύριζα Χριστόφορου Παπαδόπουλου, που "τυγχάνει" να είναι σύντροφος του Τσακαλώτου στους 53+.

Ο Υπουργός Οικονομικών ανέφερε δε και το παλιό φεμινιστικό σύνθημα «Δεν είμαι του πατρός μου, δεν είμαι του ανδρός μου, θέλω να είμαι ο εαυτός μου».



Και ερωτώ εγώ ο αφελής:
Το σύνθημα αυτό ισχύει μόνο για γυναίκες του Σύριζα ή για όλες τις γυναίκες;


Αν είναι έτσι κύριε Ευκλείδη, τότε γιατί ταυτίσατε την Νικολοπούλου με τον Στουρνάρα;
Η Νικολοπούλου είναι "του ανδρός της", ενώ η Χαρίτου είναι "ο εαυτός της" επειδή έχει την εμπιστοσύνη των 53+;

Λίνα Νικολοπούλου - Όλγα Χαρίτου

No comments:

Post a Comment